Click here for Myspace Layouts

Followers

Tuesday 9 December 2014

Assalamualaikum ;')



Happy monthsary sayang ! Terima kasih bebanyak untuk semalam .. Dari the mines cari kasut tapi tak jumpa pergi ke alamanda .. At last jumpa juga kasut kan .. Lepas tu pergi south city karoke .. Habis karoke kita pergi pullman kan sayang .. Akhirnya dapat juga saya pergi sana kan ? Haha ! Awak layan karenah saya yang macam macam nie .. Very appreciate it sayang ! Tak tahu nak cakap apa .. First time kuar pergi empat tempat sekaligus ..  Sekejap sekejap pulak tu .. Haha ..


Okey, hmm selama hubungan nie awak lah tempat saya mengadu, penasihat, kawan, musuh, bergurau. Apa lagi ? Semua lah. Awak pun banyak tolong saya selain family. Btw, meskipun awak kata, awak bukan seorang yang romentik tapi hakikat yang sebenar adalah ada kalanya awak memang romentik .. Ahhh tapi itu bukan saya harapkan pun .. Only just awak accept baik buruk saya pun dah oke sebenarnya .. Hmmm terima kasih untuk hubungan nie :)